My Friends...


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Sunday, 10 April 2011

kenapa,kenapa dan kenapa???

assalammualaikum w.b.t
kenape lah semue neh terjadi ?? aku dah tak perlukan kau..aku ada ANA untuk memberi angin RINDU dan CINTA kepade aku..aku tak perlukan orang lain..duste semue toh..aku tak pernah mengharapkan kau KEMBALI..bile berhadapan,hanye kenangan PAHIT yang menghiris hati aku..takkan aku menduakan ANA..hanye die yang mampu menembus ruang hati aku..biarlah aku dengan cara aku..ingat,aku tak pernah ingat kau..sia sia kau kembali,tak mungkin aku terime lagi..aku cume hargai insan yang menghargai aku walau dalam apa pun jua keadaan aku..pergilah cari insan lain yang lebih sempurne..terpulang kat korang nak kate ape kat aku..neh blog ak..so,NONE OF YOUR BUSINESS..sorry ar kalau aku terlebih..okeylah..
wassalam semue....

leave your comment here..i will reply A.S.A.P :)