My Friends...


I made this widget at MyFlashFetish.com.


Thursday 3 November 2011

Sayangku Untuk Korang Semua..

assalammua'laikum semua...
aku kembali lagi,hehe..aku dah bosan la dengan facebook..
jadi,aku update 'diari' aku..di sini lah tempat aku meluahkan perasaan aku..
dah lama sebenarnya aku tak layan blog ni,tapi sehari dua ni aku jadi tak tentu arah..
aku rindukan insan di atas ni..tapi dia dah tak rindu aku..
aku cintakan dia,tapi cinta aku dah tak bermakna lagi..aku tau,hubungan kami takkan berakhir dengan sesuatu yang Indah..aku redha..ishh,sorry beb..TERemo pulak..
aku cuma nak dia tahu,perasaan aku pada dia tak pernah berubah..sedih oiii..

2 orang ni lah penawar aku di saat aku sedih..
oit,korang jangan salah faham pulak..ni bukan isteri dengan anak aku..
mereka lah adik2 kesayangan aku..Nur Nabila dan Muhammad Haikal Aiman..
minat la tu..sorry beb,adik aku dah berpunya..adik aku yang laki tu pun dah ada awek tau,baru darjah 1 tu..dahsyat budak2 sekarang..
aku pun bercinta masa darjah 6,haha..apa,dengan siapa?? dengan siapa lagi,dengan gambar yang kat atas sekali tu la,Ana..tapi masa aku form 3,aku ada skandal..Ana jugak nama dia..
boleh tahan biadap jugak aku ni weii..
tapi,aku teruk sekarang ni..harap2 aku sempat la jumpa insan2 yang aku sayang ni sebelum........
haha,there's nothing to say..i'm not sure if i Could Meet them or not..all in the 'hand' of Allah s.w.t
i can only Pray and if Allah s.w.t permits,we will meet..Insya'Allah..
aku harap korang tak lupakan aku walau apa pun yang terjadi..
aku sayang korang semua..aku maafkan korang dan aku harap korang sedia memaafkan aku..
pada Ana,maafkan abang..
pada Bella,maafkan aku..aku dah tak mampu tanggung lagi..halalkanlah segala2nya..
aku tak nak korang semua meratapi Takdir,berdosa..kuatkan semangat..
kalau aku tak ada pun,sama je..tak ada apa yang berubah..erm,for Ana..hubungan kita hampir 10 tahun dan mungkin akan sampai ke penghujungnya..tersingkap saat2 kita bersama,abang tersenyum..izinkan abang menyimpan kenangan kita..
pada kawan2 semua,maafkan aku jika aku pernah membuat salah..berapa hari lagi je kot kita akan jumpa..tu pun kalau ramai yang attend,kalau tak ramai just cancel..tapi macam jadi,Times Square i'm coming,huhu..ok lah,nanti aku story2 lagi ok..chioww.....
wassalam semua..
 

2 comments:

  1. aku pun sama, aku mnta maaf sangat2..aku bnyak wat salah kt hg..maafkan aku..lagi satu jgan ckp mcm tue..insyaallah satu hri nnti hg akn smbuh jga.tpi kena kuatkan smngat...

    ReplyDelete
  2. salah hang dengan aku dah lama aku maafkan..kan aku dah tulis,aku maafkan kamu semua walaupun tiada kesalahan yang kamu semua lakukan..aku tak nak la amalan aku tergantung bila aku mati nanti..semangat memang ada,tapi aku tak akan sembuh..

    ReplyDelete

leave your comment here..i will reply A.S.A.P :)