My Friends...


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Monday, 9 January 2012

Cerita kosong je~

assalammua'laikum w.b.t semua...
korang semua apa khabar?? aku sihat2 saja..
semua ni dengan izin Allah s.w.t
hari ni tak ada Cintan-Cintun beb..
saja je update,,tengah bosan la..asyik layan facebook je,,bosan beb..
aku sunyi..tiada kebahagiaan..tiada kesempurnaan..
manusia zaman sekarang hanya mencari Kesempurnaan..
tapi aku nak tanya..ada ke manusia yang Sempurna?? kalau ada pun,,berapa lama Kesempurnaan itu boleh kekal?? oklah,,aku pun tak tau nak tulis apa..
apa pun,,macam biasa..
Jangan Tunggu Bila Nak Jadi Ustaz,,tapi Bila Korang Nak Start..
wassalam semua...

leave your comment here..i will reply A.S.A.P :)