My Friends...


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Friday, 30 March 2012

Aku Faham jika Aku Dibenci~

assalammua'laikum w.b.t semua sahabat-sahabatku..
aku harap korang semua berada dalam keadaan Sihat Sejahtera..
dah lama aku tak bikin entry baru, ini hari aku bikin..
aku di rumah sekarang, Isnin lepas aku discharge..serentak dengan kawan baik aku Muhammad Ikram..
kawan baik aku ni terlalu Sempurna di mata aku..dia terlalu baik..tapi yang merunsingkan aku, kenapa ada insan yang tergamak melukakan hati dia..memang aku marah, tapi ini hal peribadi dia, aku tak ada hak untuk masuk campur..ok beb, kembali kepada cerita aku..
beb, korang ingat tak Cinta Baru aku masa aku masuk wad hari tu??
dah Tamat dah perhubungan tu..sekejap je beb..aku pun tak faham la..
tapi tak apa, aku akan belajar dari kesilapan aku tu..maklumlah, aku ni sakit..dalam erti kata lain, aku ni Cacat..
haa, baru sedap bunyi dia..macam ayat aku dengan Ikram guna selalu Siapalah Aku Ni Nak Memintal Buih..betul tak Meen??
hehehe..Meen ni Nurse dan jugak Kawan Baik kitorang..tak habis2 dengan etika dia..hehehe..apa pun, Terima Kasih Meen..
Istimewanya Meen ni, dia tau kalau kitorang bad mood..Meen suka kek coklat beb..
tapi selama aku dalam wad, ada yang membenci aku..mungkin perasaan aku je kot..tapi firasat aku mengatakan, memang budak2 fisio tak suka aku..tapi aku faham..
aku ni tak berpelajaran, jahat pulak tu..memang patut la diorang tak suka aku..
macam mana pun, aku tetap berterima kasih dekat diorang..walaupun diorang tak suka aku, diorang tetap buat fisioterapi dekat aku..
kepada mereka2 yang membenci aku, aku mohon maaf jika kelakuan aku selama aku berada dalam wad membuat korang meluat..aku ni memang jahat, mulut pun jahat..maaf jika aku terlepas kata..
Terima Kasih atas keringat yang korang curahkan untuk aku..
ok lah beb, sampai sini je kot..nanti aku terEMO pulak..
apa pun, macam biasa lah ye..
Jangan Tunggu Bila Nak Jadi Ustaz, Tapi Bila Korang Nak Start...
wassalam semua... 
 

leave your comment here..i will reply A.S.A.P :)