My Friends...


I made this widget at MyFlashFetish.com.


Saturday 5 March 2011

Hati Aku...

assalammualaikum w.b.t
haloo...aku kembali lg,hahaha [gelak jahat]..tp aku tak la jahat sgt,jahat sikit toh ade la..aku baru je on9 fesebuk,tibe2 ade org 'wish' agar aku berkekalan dgn buah hati aku..amin..kalau tak salah aku,die gelarkan diri die 'jie'..tp lucu ar jugak coz die terkejut aku dgn sayang aku kekal selame 9 tahun..tak mustahil kalau ade PERSEFAHAMAN,betul tak wahai sahabat2 ? mmg betul la,hehe..tp kite perlu ingat,AJAL MAUT,JODOH PERTEMUAN sume ALLAH S.W.T yg tentukan..10 tahun bercinte pon,tp kalau ALLAH S.W.T kate tak ade jodoh,make tak ade lah ia..kite perlu and wajib menghargai ape yg kite ade..igt toh geng [aku pon kene ingat]..tp aku cuak ar jugak nak jumpe family die..adoyaiii...nebes dowh..tunggu die 'hint' family die dulu ar,hahaha..tp aku steady [cuak sebenarnye neh] tak sabar aku nak jumpe sayang aku..sekarang neh moden dan canggih,fesebuk pon ade..siap ade WEBCAM lagi,ade 3G,leh ar jugak tengok muke sayang aku toh..hehehe..tp tak puas jugak dowh,huhuhu..okeylah geng,ade awek tengok2 aku ar..malu ar pulak..okey geng,nnt aku UPDATE lg yer..
wassalam........

No comments:

Post a Comment

leave your comment here..i will reply A.S.A.P :)