My Friends...


I made this widget at MyFlashFetish.com.


Sunday 6 March 2011

Perasaan Ku....

assalammualaikum w.b.t
halooo....i'm back,hehe..hari neh gembire buat ak daa..dpt jumpe adik kesayangan aku dowh..tp tak lame coz SAJE2,hahaha..at least,aku puas ar jugak..seronok aku tengok die,ALHAMDULILLAH die sihat..hilang rindu aku..tp ade jugak perkare yg menyedihkan aku..insan yg selame neh membantu aku utk sihat,kini terlantar  kesakitan..terlalu pilu dan perit aku melihat keadaan die [PAK TAM]..menitis airmate aku,aku terlalu sayangkan die..kini,aku dah tak ade orang yg mengurut aku..bukan itu yg aku maksud kan..yg membuat aku sedih,die terlantar..sakit..aku paham keadaan die..ape2 pon,aku doakan die cpt sembuh..dalam hati ku,merindukan ANA ar..tiade tertahan lg,huhuhu..sebenarnye aku penat neh,nnt aku UPDATE lg yer geng..okey,babai..
wassalam semue.........

No comments:

Post a Comment

leave your comment here..i will reply A.S.A.P :)