My Friends...


I made this widget at MyFlashFetish.com.


Tuesday 15 March 2011

i'm happy

assalammualaikum w.b.t
kpd mereka yg selalu bace blog aku,aku mintak maap sbb lame tak update blog neh..bkn ape,aku sibuk ar geng..banyak kerja aku yg tertangguh doe..persiapan ''ehem2'' lg..kalau korang nak tau maksud ''ehem2'' toh,search name Muhd Zul Ihsan kat fesebuk dan add k..promote sikit,hahaha [gelak penuh perasaan]..dah 4 hari aku demam,sampai suare aku yg ''merdu'' neh hilang la..hehehe..tp aku tetap HAPPY..sebab ape ?? sebab ANA la,sebab ape lg...adik bongsu aku panggil ANA,KAK CHIK...yelah,sebab aku neh ABANG CHIK die..adik aku ckp,die nak jd pengapit aku nanti..kadang2 lawak jugak adik aku neh,kadang2 toh menyirap jugak dgn kenakalan die..walau macam mane pon,die tetap adik aku..okeylah korang,aku ade kerja lg neh..adik aku tgh kacau ar,susah nak menaip..igt,terlanjur menyinta tak ape..tp jgn bercinta sampai terlanjur..aku undur diri dulu okey...
wassalam semue.......

2 comments:

leave your comment here..i will reply A.S.A.P :)