My Friends...


I made this widget at MyFlashFetish.com.


Friday 6 January 2012

dari Kekasih untuk??

assalammua'laikum w.b.t semua..
i'm back..ya,,i am back..
aku harap korang semua sihat sejahtera..
dan macam biasa la beb..
CINTA la,,apa lagi kan..
yup,,memang aku tak bercinta sekarang,,tapi aku ada,,,,
Pengalaman walaupun Sedikit..
beb,,Cinta hanya akan INDAH apabila direstui Allah s.w.t
serius beb,,tak ada tipu2..
sebabnya,,Cinta diberi oleh-Nya..
dan Cinta yang Paling Utama ialah Membalas Cinta-Nya..
percintaan bukan seperti tangan dan mata..
maksudnya,,,
apabila tangan terluka,,mata akan menangis..
apabila mata mengalirkan airnya,,tangan akan mengesatnya..
CINTA juga akan membuat kita berkata,,,
''mengenalimu adalah satu anugerah''
''menyakitimu adalah satu larangan''
''mendampingi hidupmu adalah satu kebahagiaan''
''meninggalkanmu adalah satu kebodohan''
inilah kata2 yang selalu kita dengar dan perdengarkan..
tapi kata2 orang kecewa macam aku ialah,,,
''kau datang membawa cinta dan kebahagiaan''
''dan kau pergi meninggalkan luka dan kehancuran''
Tanamlah sebatang pohon Cinta yang berdaunkan Kesetiaan,,
berbunga Ketulusan,,
dan berakar Kejujuran..
Siramilah dengan Kasih dan Sayang..
Pupuklah ia dengan Kepercayaan..
Cinta bukan Matematik yang boleh di Hitung..
Cinta bukan Ekonomi yang ada Untung dan Rugi..
Cinta adalah Anugerah Ilahi..
cukuplah sampai sini aku membebel..
aku ada kerja la..
sebelum tu,,macam biasa..
Jangan Tunggu Bila Nak Jadi Ustaz,,tapi Bila Korang Nak Start..
wassalam semua...
        

2 comments:

leave your comment here..i will reply A.S.A.P :)