My Friends...


I made this widget at MyFlashFetish.com.


Monday 7 March 2011

Aku Sepi....

assalammualaikum w.b.t
korang sume pekabo ? harap2 korang sihat la yer..sebelum aku luahkan perasaan aku,aku nak bg tau and aku nak mintak maap kat korang coz blog aku neh tak cantik and tak ade lagu...sunyi je kan ? bukan ape,aku malas nak masuk2 kan gambar neh..aku neh bukannye reti sgt,that's why tak ade lagu..hehehe [gelak poyo]..wokeh,kite berbalik pada cite aku [sedih neh]..entah lar,aku rase sunyi je..aku sedih..ade seseorang pernah mintak tolong aku macam2,disebabkan aku sayang kat die,aku pon tolong ar..tp tadi aku mintak tolong die pulak dan permintaan aku toh cume mengambil mase tak sampai 5 minit pon,tp SIBUK menjadi alasan die..bukan aku nak mengungkit,tp pernah tak die pikir,dgn keadaan aku yg sakit neh,aku tetap tolong die..tp die ?? betape KECEWA nyer aku...jd sekarang,aku mule pertikaikan kate2 ''kalau kite buat baik kat orang,orang akan balas baik balik kat kite''..aku mule hilang kepercayaan terhadap kate2 toh..berkenaan CINTA aku,adekah ANA masih menyintai aku seperti 9 tahun dulu ?? toh sume hanye ANA dan ALLAH S.W.T je yg tau..aku rase seperti die makin 'jauh' dari aku..bile kami berbual,aku yg lebih bercakap..ANA cume ketawe je..kadang2 toh,aku saje senyap utk memberi peluang utk ANA bercakap tp........die pon senyap..aku sunyi..aku sepi..macam tajuk sebuah lagu ''RINDU KU TIADA BERTEMAN''..kalau korang semue nak tau,neh la MUHAMMAD ZUL IHSAN b. MUHAMMAD ARIF..aku mmg jiwang,dah la jiwang,karat pulak toh..karat tahap berape pon aku tak tau,hehehe....aku neh layak ke utk bercinte ek ?? ermm,entah la..aku terime dan redha dgn takdir yg ALLAH S.W.T beri pade aku,eceh..ayat pasrah,hahaha [gelak terpakse]..okey lah korang semue,aku nak buat keje ar..WEBSITE tak siap lg lorr..nnt aku UPDATE lg yer..anyway,thanx kpd geng yg sudi jd FOLLOWERS aku..orite..
wassalam semue............

No comments:

Post a Comment

leave your comment here..i will reply A.S.A.P :)