My Friends...


I made this widget at MyFlashFetish.com.


Sunday 20 November 2011

aduhaii,tengah 'Kacau' ni...

assalammua'laikum w.b.t semua...
oitt,,'time2' macam ni,,korang buat apa yer?? adakah korang baru bangun tidur??
weii,,apa teruk benar perangai korang ni..dah petang baru bangun..
aku tak apa la,,aku tengok BPL [Barclays Primier League]..aku pun macam korang jugak,,haha..
mengantuk beb..lepas blogging ni,,nak sambung 'sleeping'..
beb,,semalam aku ada dekat Stadium Gelora Bung Karno..penuh beb..rasa takut pun ada..
tapi,,tak la takut sangat sebab aku duduk sebelah Dato' Seri Ahmad Shabery Chik dengan sebelah 'coach'..
haha..penipuan aku ni melampau2 sangat tak??
bukan apa,,otak tengah BIOL ni..totally BIOL..alahai,,menyesalnya diriku ini kerana melepaskan 'awek' lama aku..sekurang2nya,,dia ingat jugak dekat aku..tapi 'dia' ni,,lepas dapat 'balak' baru,,terus buang aku..
heiii,,waley2 heii..tak apa,,aku ingat..adoii,,mengantuknya..
tapi tak apa,,demi negara,,aku teruskan jugak..tengok,,keBIOLan aku makin terselah..huhu..
beb,,jangan lupa doakan pasukan Harimau Muda kita menentang 'Indon' pada 21 November 2011,,jam 8.30 malam waktu Malaysia..aku harap,,Kemenangan berpihak pada pasukan Negara..Insya'Allah..
tapi kan..22 November 2011 hari penting..ishh,,malu la nak bagitau..
tarikh tu,,aku menikah..eh,,sorry2..salah statement..pasangan pun tak ada,,nak menikah apanya..
tu tarikh ulangtahun kelahiran aku yang ke-6..baru 6 tahun..haha..
beb,,aku mengantuk sangat2 ni..idea pun tak ada..erm,,esok aku tulis ayat Jiwang baik punya..
oklah,,sampai sini je keBIOLan aku..tapi macam biasa..
Jangan Tunggu Bila Nak Jadi Ustaz,,tapi Bila Korang Nak Start..choww..
wassalam semua... 
  
 

No comments:

Post a Comment

leave your comment here..i will reply A.S.A.P :)