My Friends...


I made this widget at MyFlashFetish.com.


Saturday 19 November 2011

Aku Kembali dengan Semangat Baru...

assalammua'laikum w.b.t semua...
Bismillahhirahmanirrohhim sebagai pembuka kata..
yeah,,aku kembali dengan semangat baru..sedih macam mana pun,,hidup perlu diteruskan beb..
lupa pulak nak tanya,,korang sihat tak??
harap2 sihat lah yer..sebab aku pun sihat,,haha..
aduhh,,apahal tiba2 ada lagu 'DIA' dekat radio ni.....on the spot,,Touching la pulak..
dugaan2..steady Zul..yes,,idea sudah mari..apa lagi,,lagu 'MADU TIGA'..haha..
beb,,cuba korang fahamkan maksud 'keasyikannya terasa jua seandainya kita sehati sejiwa'..memang menusuk kalbu beb..tapi sekarang,,tiada lagi 'kita' dalam hidup aku..
inilah yang dikatakan 'cobaan'..bukan betul2..haha..
aku suka dialog2 dalam cerita Seniman Agung kita..antaranya 'tak ada kena mengena kepala otak kauuu,,budak muda ni anak aku'..AR Tompel cakap dalam cerita Keluarga 69..dekat 'scene' tu saja aku gelak sampai keluar airmata..heii,,macam2..
mesti korang tau tentang pasukan bolasepak kita di Sukan Sea..masa 'trailer' dekat TV3,,diorang tulis dalam 'trailer' tu 'teruskan perjuangan Harimau Muda'..yang itu pun aku menangis..aku pun tak faham,,hehe..
jiwa halus beb..kadang2 tu jiwa kacau jugak..tiba2 rasa nak pergi karaoke pulak..
oii Akil,,karok jom..eh lupa,,bukan dia dengar pun..nampak,,saya bergurau..hihi..
beb,,dulu aku macam ni..
tapi sekarang,,aku macam ni..
beza kan??
yup,,memang berbaloi..eh,,memang berbeza..tak apa lah kalau 'sendiri' pun,,asalkan 'bahagia'.
i'm happy,,you are happy,,we are happy,,happy2..hehe,,lagu merapu mat saleh [Salleh Yaakob]..
cukup sampai di sini sayang,,relakan perpisahan ini..aiseh,,lagu Shidee pulak..
bukan apa,,maksud aku,,aku nak stop dah..
nanti aku bikin entry baru lagi..khas untuk korang..gerak2 khas..aku choww dulu..
tapi sebelum tu,,seperti biasa..Jangan Tunggu Bila Nak Jadi Ustaz,,tapi Bila Korang Nak Start..alright..
wassalam semua... 

No comments:

Post a Comment

leave your comment here..i will reply A.S.A.P :)