My Friends...


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Friday, 18 November 2011

Terima Kasih Awak...

assalammua'laikum w.b.t semua...
malam ni aku rasa macam aku seorang je dalam dunia ni..
bukan apa,,sunyi sangat2..esok aku MC...
sakit belakang sangat2..jadi,,blogging la..

Awak,,saya nak Awak tahu yang saya Sayangkan Awak..
saya ingat lagi perkenalan kita masa darjah 6..
budak2 lagi,,tapi dah 'gatal'..hehe..
lepas UPSR,,kita 'lost contact'..
tapi takdir mempertemukan kita di 'facebook'..
hanya Allah s.w.t je tahu betapa Gembiranya saya..

Lama2 kita jadi makin rapat..
Awak selalu buat saya Tersenyum,,terima kasih Awak..
kita sering berkongsi masalah..
yang paling seronok ketika Awak memanggil saya dengan panggilan Manja..
yang paling saya suka,,keluarga saya restu hubungan kita..
saya Bangga sebab Awak rela terima Kekurangan saya..
Terima Kasih Awak..

saya sakit..macam2 doktor cakap..
saya tak nak masuk wad,,nanti susah nak berkomunikasi dengan Awak..
saya tak nak berenggang dengan Awak..
tapi dalam keadaan saya yang sakit ni,,saya dapat tahu sesuatu..
Terima Kasih Awak..

jadi,,saya membuat keputusan untuk menjalani Pembedahan..
doktor cakap,,akan ada komplikasi..
mungkin kita takkan jumpa lagi..
Awak,,jaga diri baik2..
jaga Putra..sampaikan salam perkenalan dari saya..
maafkan saya,,saya terpaksa 'pergi'..
bila nafas saya Terhenti,,keluarga saya akan beri 'amanah' saya pada awak..
saya perlu pergi..
Terima Kasih di atas Segalanya..
bye Awak.......

-inilah Kebenaran tentang aku-
wassalam semua...
 -in memories-

No comments:

Post a Comment

leave your comment here..i will reply A.S.A.P :)