My Friends...


I made this widget at MyFlashFetish.com.


Thursday 17 November 2011

Awak...Saya Sayang Awak...

                             assalammua'laikum w.b.t awak...
psssttt..ini hanya untuk awak,,insan yang pernah hadir dalam hidup saya..
yang selalu membuat saya Menangis dan Ketawa..
dan Coretan ini Khas buat Awak..
           Jika harus ku sematkan sebuah nama,adakah harus saya namakan kisah kita??
saya kehabisan kata..
segalanya tentang Awak.. 
semuanya telah saya tulis..
jadi,apa Awak untuk diibaratkan..
Awak lah Pena dan saya Kertasnya..
saya tahu Awak tahu itu..
dan kali ini,
saya menulis lagi..
tulisan yang akan menjadi Kenangan...
dan diisi oleh sebuah Nama..
mungkin ada,dan mungkin juga tiada....
saya rakam untaian Rindu tentang rasa sebuku Hati..
saya luahkan Resah kalbu dalam seranngkap puisi..
saya himpun kenangan Madu dalam album Cinta..
saya tulis bicara Syahdu Awak dalam lenggok tinta..
saya Jala arca Awak di tabir potret Bisu..
saya Intai jasad Awak mendodoi mata Rindu..
saya tanam sepohon Harapan tunggak sebuah Cinta..
saya damba semoga jadi Nyata mimpi kita..
tapi mungkin sia-sia..
tak Mudah..
Memang..
untuk memahami dunia yang Sulit..
tak Mudah untuk melupakan segala Pedih yang tertoreh..
lalu,,biar saya katakan ini..
saya Memahami,,Mengerti dan Memaafkan..
meski saya menahan Tangis hingga Gerimis..
ya Sayang,jangan Awak ragukan..
Selamat Tinggal Awak..
 Semoga Awak Berbahagia dengannya..
Saya Sayang Awak Sampai Bila-Bila..
Assalammua'laikum w.b.t Awak..

No comments:

Post a Comment

leave your comment here..i will reply A.S.A.P :)