My Friends...


I made this widget at MyFlashFetish.com.

Tuesday, 15 November 2011

Singkapan Perasaan...

assalammua'laikum w.b.t semua...
amacam hari ni?? sihat ke tidak??
harap2 korang sihat lah yer..aku ok..biasa2 je..
aku nak berkongsi sedikit pesanan atau cerita dari aku..tapi sikit jelah..hehe..
beb..ketika 'dia' yang korang cinta menyatakan bahawa korang tidak cukup baik untuk dirinya,,korang harus Sedar yang hidup korang akan Jauh lebih Baik tanpa 'dia'..aku berkata begini sebab aku dah alami semua..
our life is like a 'drama'..got Sad,,Happy,,Cry and Smile..a lot of things can happen in this 'drama'..get it??
korang boleh tolak 'watak' yang korang tak nak..tapi aku dah salah langkah beb..
aku terima 'watak' tu,,dan akhirnya aku dikecewakan..tapi semua ni adalah pengajaran untuk aku supaya lebih berhati2 dalam memilih 'watak' lepas ni..gemilau Cinta aku sering dikhianati Mimpi beb..
Selain Pengertian,,saling Menghormati adalah bukti dalam Pengabdian Cinta..tapi selepas apa yang terjadi,,aku tak rasa yang aku dihormati..tapi,,Redha adalah yang terbaik..
beb,,salah 1 cara untuk kita Ikhlas adalah dengan menganggap apa yang kita lakukan bukan lah Bebanan tapi Kesenangan..
aku nak berkongsi dengan korang sesuatu..semalam aku mimpi berada dalam Masjidil Haram,,Mekah..
tiada mimpi yang lebih Indah dari itu..dalam kereta ke tempat kerja,,aku Menangis mengenangkan mimpi aku tu..adakah aku akan dapat menjejakkan kaki ke Tanah Suci tersebut?? Allah s.w.t je yang ada jawapannya..
ok,,kita sambung tentang Perasaan balik..maaf la,aku terselitkan cerita mimpi aku..
Ingat beb,,Keraguan dan Ketakutan hanya akan muncul jika korang tak ada Semangat..
heii,aku ni nasihat orang tapi aku sendiri Tak ada Semangat..aduhaii..macam2 hal lah..
Apa pun tergantung dari Sudut Pandangan korang..jika Pandangan korang ke arah Positif,,Positif lah ia..begitu juga dengan Sebaliknya..
beb,,milikilah Impian walau apa pun Impian tu..Yakinlah bahawa semua Impian korang akan Tercapai selagi korang bersama Allah s.w.t
Tiada yang Mustahil di dunia ini selagi korang dan aku direstui Allah s.w.t
tapi memang sedih la bila aku kena tipu dengan 'dia'..aku sakit yang tak terhingga,,dan Mungkin 'dia' sedang Bergembira dengan Jejaka Tampan tu..ramai yang kata 'dia' kejam,,ramai yang kata Jejaka Tampan tu tak guna..tapi ni semua Bukan salah diorang..Ini Takdir,,Jodoh diorang..aku bukan sesiapa untuk menghalang..awak,,Setialah kepada dia..dan Jejaka Tampan,,jaga 'dia' elok2..jangan sesekali kau buat 'dia' menitiskan airmata..memang aku bukan sesiapa lagi dalam hidup 'dia' tapi,,aku selalu ada di sisi 'dia'..awak,,kan awak dah biasa hidup tanpa saya,,saya pasti awak akan lebih biasa nanti..terima kasih awak..
saya tau,,awak tak sayang dan cintakan saya lagi..tapi awak nak saya ada di sisi awak..ermm..
saya akui,,memang saya terluka..tapi dengan Kelukaan ini saya akan meneruskan hidup saya dengan lebih baik..terima kasih atas segalanya..


sampai sini saja Singkapan Perasaan aku..aku tak boleh teruskan lagi,,airmata dah keluar la..sekarang ni musim banjir,,aku takut Selangor banjir..
oklah,harap korang tak bosan membaca..kalau bosan,,beritahu..
macam biasa beb..Jangan Tunggu Bila Nak Jadi Ustaz,,tapi Bila Korang Nak Start..
wassalam semua... 
 

No comments:

Post a Comment

leave your comment here..i will reply A.S.A.P :)