My Friends...


I made this widget at MyFlashFetish.com.


Saturday 5 November 2011

Cerita pada 5 November 2011..

assalammua'laikum w.b.t semua...
5 November 2011 adalah hari Kemenangan untuk mereka yang mengerjakan Fardhu Haji..
di Mekah,tetamu2 Allah s.w.t sedang berwukuf..Subhanallah,pasti mengalir airmata mereka..
kita di sini [Malaysia] sedang sibuk membuat persiapan untuk menyambut Aidiladha pada 
6 November 2011 [esok]..
tapi aku sibuk blogging,hehe..
aku tengah bosan,jadi layan Internet kejap..nak bukak facebook,penat..
asyik gaduh je..sesama Melayu pulak tu,itu bukan tuntutan Islam..buat malu la..
bangsa lain gelak je tengok ragam orang Islam..aduhai,kecewanya aku..
malam esok,aku perlu turun ke Alor Star gara2 ni lah..
eh,tiba2 perasaan tak sabar muncul..nak Sembahyang Raya beb..tambah2 aku TERbau rendang yang mak aku masak sekarang..tapi tak boleh rasa la beb,aku puasa..serius ooo,talak tipu maa..
tu yang membuat aku tak tahan tu..hehe..korang puasa tak??
kalau puasa,bagus la..yang tak puasa tu tak apa,tak berdosa..
esok,rumah aku penuh dengan tetamu2..aku cukup suka ajak orang makan..
makan ramai2 seronok beb..siapa yang datang rumah aku esok,confirm tak kecewa..
tapi aku harap,seorang mamat tu datang..bukan nak gaduh,cuma nak bertanya..
dia punca segala2nya..hari tu dia nak 'letup' aku,tapi tak jadi..aku tak suka la gaduh2 ni..
''orang yang paling Kuat adalah orang yang Mampu menewaskan nafsu Amarahnya''..
ingat kata2 tu oii..hehe..opsss....sebelum aku terFORGET,kepada mereka yang nak menyembelih esok,pastikan parang/pisau/golok/parang korang tajam ok..dengan harapan tidak terseksa haiwan tu..dan seperti biasa..Jangan Tunggu Bila Nak Jadi Ustaz,tapi Bila Korang Nak Start..
Salam Aidiladha dari Zul Jiwang a.k.a Zul Arif..
wassalam semua.. 

No comments:

Post a Comment

leave your comment here..i will reply A.S.A.P :)