My Friends...


I made this widget at MyFlashFetish.com.


Monday 7 November 2011

Cerita semalam,6 November 2011..Aidiladha,Aku dan Sahabat...

assalammua'laikum w.b.t semua...
aku kembali lagi..haha..bosan beb..asyik2 facebook..
hari ni aku berkongsi cerita dengan korang tentang Aidiladha semalam..
perghhh,memang 'seru' beb..ramai berr..kawan2 aku saja 4 buah kereta..
tu belum kawan2 abang2 aku,ayah aku,mak aku..huishh,ramai..
aku tak serabut,tapi manyak syiokkk ooo..ni la antara S.A.H.A.B.A.T aku yang hadir..
memang macho diorang ni..yang buat 'peace' tu dah berpunya..tapi yang lain aku kurang pasti,tapi kalau nak,sila tinggalkan komen anda..haha..tengah sedap bergambar,dahaga pulak..yang aku ni asyik nak pitam je..masalah betul la..tapi bila tengok2 balik,tak cukup orang ni..kejap2..
 haa,ni baru cukup..dari kiri [moja,wan,aku,joe dan abang NAVY abul]..
ni trip yang pertama sampai..aku dah tak tahan tu,nak pitam..apa lagi......
lepak dekat 'port' terbaik di Kuala Kubu Bharu,iaitu di bilik aku..haha..
masuk je bilik,ini lah jadinya..
Joe buat2 duduk pulak.mula2 baring dengan Wan..siap berbantal peluk lagi..korang boleh nampak..
cerita apa masa tu pun aku dah lupa..oh ya,cerita Papadom..Abul tengah online masa ni..Moja tolong snap gambar ni..aku dekat sebelah Moja,thanks for helping bro..lebih kurang 1 jam kami melepak dalam bilik,3 buah kereta sampai..memang kawan2 aku la..kami pun keluar la,lepak dekat luar..ni keadaan di luar..


nampak aku dengan Moja macam tengah berdebat..gaya aku macam 'angin' je..
tapi seingat aku,memang TAK la..
aku SUKA tengok Akil [baju hitam] tu makan..penuh keyakinan,haha..
sekarang aku faham kenapa Akil 'kurus'..sekali dia makan,5 kali kitorang makan..dahsyat giley ler..
tepat jam 8.30 malam,aku bertolak ke Kedah..haa,yang ni aku tak boleh nak kongsi..ni hal 'dalaman' beb..tapi nasib aku baik,highway tak 'jam'..jadi redah je..hari ni 7 November 2011,aku bertolak ke Selangor balik..agak sangkut la perjalanan..dalam kereta ni beb,goyang2 aku nak menaip laptop ni..mau tak mau,aku kena balik hari ni..esok kerja..adeh,masa2 macam ni la bateri laptop aku nak habis..sebelum terpadam dengan sia2,baik aku stop..by the way,thanks for my friends..nanti datang lagi,tak perlu tunggu RAYA la..
seperti biasa..Jangan Tunggu Bila Nak Jadi Ustaz,tapi Bila Korang Nak Start..chioww..
wassalam semua...

1 comment:

leave your comment here..i will reply A.S.A.P :)