My Friends...


I made this widget at MyFlashFetish.com.


Saturday 12 November 2011

Kau Bukan Milikku Lagi..Pergilah...

assalammua'laikum w.b.t semua...
korang semua sihat??
aku harap korang sihat lah ye..aku tak berapa sihat la..
aku dah letih la jadi mangsa dalam 'percintaan' ni..aku ni tak layak untuk Mencintai,apatah lagi Dicintai..ni 'post' di 'wall' facebook kekasih aku..




















cuba korang nilai sendiri..memang kelihatan biasa,tapi ada yang tersirat..
kalau korang di tempat aku,dan ada 'post' macam ni dekat 'wall' kekasih korang,apa yang bermain dalam fikiran korang??
yang ada dalam fikiran korang mesti Kecurangan..aku kecewa la..baru aku sedar yang aku ni hanyalah tempat di kala 'dia' sedih..bila 'dia' gembira,tiada lagi aku dalam hidupnya..
tak apa,aku akan cari Lelaki yang mengayat kekasih aku..bukan nak gaduh,tapi selesai dengan cara yang Berhemah..pada pendapat aku,dua2 orang bersalah dalam kes ni..
jika Lelaki ni mengayat macam mana pun tapi kekasih aku TAK layan,tak jadi jugak..
masalahnya,kekasih aku Melayan..tak apa,aku akan jumpa dua2 orang ni..aku akan lepaskan 'dia' depan2 Lelaki hebat tu..Putra la katakan..aku tak nak berdendam..kalau ikut angin aku,mati budak2 ni..tapi Sabar amat dituntut dalam Islam..aku bukan dan tak nak jadi seperti Yahudi..aku tak ada hak nak ambik nyawa orang,sedangkan aku sendiri banyak dosa..ni lah balasan yang aku terima..
beb,kalau korang asyik kenangkan peristiwa lalu,korang tak akan nampak masa depan korang..
janganlah korang kesalkan pada yang telah pergi,jangan tangisi seseorang/sesuatu yang telah Tiada,tapi bangkitlah dan bina kembali perkara yang telah hilang itu..
aku tak ada 'mood' nak bercerita lagi..cuma,aku ada 1 pesanan untuk korang..
Cara Terbaik Menghukum orang yang melakukan Kesalahan ialah berbuat Baik padanya..
aku cuma insan biasa yang Tidak sempurna..
macam biasa..Jangan Tunggu Bila Nak Jadi Ustaz,tapi Bila Korang Nak Start..
wassalam semua...

No comments:

Post a Comment

leave your comment here..i will reply A.S.A.P :)